Ανακύκλωση…όλεεε (μέρος δεύτερο)

Standard

Καλησπέρα σε όλους!

Ήρθε η ώρα να μοιραστώ μαζί σας μικρές κατασκευούλες που έκανα πριν λίγο καιρό. Λίγο πριν ξεκινήσουν οι πρoετοιμασίες για τα χριστουγεννιάτικα, λοιπόν, είπα να ασχοληθώ  με τη βιβλιοθήκη μου. Πλούσιαααα…..από περιοδικά! Με τις πολύχρωμες, γυαλιστερές σελίδες τους περιμένουν πότε να μου χτυπήσει την πόρτα η κυρία Έμπνευση, για να πέσουν στα χεράκια μου. Κι ήρθε η στιγμή να μεταμορφωθούν σε σουβέρ και διακοσμητικά καλαθάκια. Κόβεις, πλέκεις, κολλάς και τέλος. Στην ουσία αυτά είναι τα βήματα, αλλά τα απλοποίησα λιγουλάκι για χάρη του λόγου. Συγκεντρωμένες λεπτομέρειες και επεξηγηματικούς οδηγούς έχει  «κρύψει στην ντουλάπα της»η MafaldaQ, απ’όπου και η έμπνευση. Η τεχνική που τελικά ακολούθησα είναι κάπως παραλλαγμένη, μετά από διαδικτυακό ξεψάγνισμα σε βιντεάκια.

Πλέον διακοσμούν γραφεία συναδέλφων, όπου τα έκανα δωράκια, γιατί πολύ γκρίζα βρε παιδί μου, ήθελαν λίιιιγο χρωματάκι!!!

Για το κλείσιμο έχω να πω ότι το πλέξιμο είναι πολύ αγχολυτικό!

Ελπίζω να σας αρέσουν!

 

8 responses »

  1. να σουπω οτι παρότι έχω δει καιρό τουτη τη δραστηριότητα δεν την έχω τολμήσει, τώρα όμως που τα βλέπω τόσο όμορφα σε σένα…το σκέπτομαι…
    Πολύ ωραίο και πρωτότυπο χρώμα πήραν τα γραφεια των συναδέλφων, θα σ ευγνωμονούν!

  2. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΣΟΦΗ ΜΟΥ!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΑΥΤΗ Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΜΕ ΤΑ ΠΛΕΚΤΑ ΧΑΡΤΙΑ!!!!!!!!!!!
    ΕΧΕΙ ΩΡΑΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ!!!!!!!!
    ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΑΠΟΦΑΣΗΣΕΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΜΕΡΟΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟ[Σ]ΚΛΗΣΗ!!!!!!!!
    Ο’ΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΟ!!!!!!!!!!
    ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΡΤΟΚΟΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ, ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ!!!!!!!!!
    ΙΣΩΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΣΕ ΜΙΝΙΑΤΟΥΡΕΣ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!

  3. Πολύ πολύ όμορφα! Είχα δοκιμάσει παλαιότερα να κάνω κάτι παρόμοιο αλλά κουράστηκα και τα παράτησα… Όπότε σίγουρα σε συγχαίρω για την υπομονή σου! Το αποτέλεσμα έστι κι αλλιώς σε δικαίωσε!! Φιλάκια πολλά!!!

Σχολιάστε

